Sunday, November 20, 2011

Hello Part 4 :D


Hello stalker and Readers .
Hope korang ok je lahh kan ? first entry kali nehh , wahh dah Part 4 dah kann ? cpat gila kot aku nak habis .lagi setahun jaa . yeahhh !
Sumpah sem neh rasa mcm berat sikit, tapi its okay No Big Deal lahh ! HAHA .
InsyaAllah sem neh aku akan buat Ia sempurna ;) (Dean List)
Da lama kot mengidam benda nehh lagi sikit jaa result sem lepas. Tapi insyaAllah sem neh aku buktikann pada smua Orang! yahh Go Go !
Ade Usaha , Doa . insyaallah allah akan makbulkan doa ku neh . sebab mama kata setiap ape yang kita cakap kat mulut kita neh ialah Doa , Amin !

So aku nak orang bangga ngn aku , bukan bongkak atau sombong tapi nak jadikan teladan . Amin ~
start from now , tade istilah malas dahh okayy Tyqa ?
yeahh u can do it and i know it ;)

So pada kat luar sana tuhh , Goodluck okayy ? sama2 kita buktikan . Hee :D
Bye~