Tuesday, November 15, 2011

really miss my old friend :")

hey readers.
the first Thanks for Singgah-Singgah kat blog aku yang tak berape nak mewah neh .

act , huaaa ! pasal tak mengantuk lg malam neh . aku rajin lah jugak nak menaip-menaip nehh . HAHA .
bnda neh dah lepas since aku habis sekolah pada tahun 2009 :)
wahh muda lagi time tuhh and bodoh2 dalam fesyen bagai . sumpah ! masa tuh pk nak belaja :DD
caya p lah kann ? HAHA .
and then, mula masuk tadika di Cheras , (time tuh duk Sungai Besi, KL) . heee sumpah lawak , ade boys neh suka tarik tocang dua aku , sakit hati . time my bufday ade dia baling cupcake kat muka aku . sungguh berani yew ! aku tak Bermampu nak buat ape2 dan menangis . heee :') *dan kawan a.k.a musuh paling ketat aku tuhh telah ke rahmatullah time nak ambik result SPM and sadis gila sebab tak dapat pergi :(
Semoga Tuhan mencucuri rahmat ke Atasnya :))

nak tengok muka Tyqa time Tadika takk ? cumon :)

anyone jgn kutuk ok . muka cek mmg garang punn . hehe
so Start from that, aku mula ke Darjah Satu and so on . sampailah aku berjaya ke menara gading *tak berjaya lagi tuhh. hee
sumpah rindu time sekolah . tak boleh nak kata ape dah sebak pun da nehh . haha .
so P/S utk adik2 kat luar sana bnyakkanlah kenangan kat sekolah okayy , mesti ampa ingat sampai bila2 !
*buatlah kenangan pa pun , heee :DD

for guys , thanks coz sudi jadi pembaca aku , aku neh tak lah pandai nak create bagaikan . tapi for moral over all . aku punya memory sgt2 kuat :") tu jaa .